Reklama czy ozdoba – rola kolorowych taśm pakowych
Zakupy w internecie są już codziennością dla sporej ilości osób. Rosnące cały czas grono klientów ucieszy na pewno sprzedawców. Jednak wraz z tym także się zwiększa liczba sklepów obecnych w sieci. Przybywa konkurencji, co zmusza do podejmowania działań pozwalających zostać w pamięci kupujących do chwili kolejnych zakupów. Tradycyjne reklamy są nie tylko drogie, ale coraz mniej skutecznie zwracają uwagę adresatów. W natłoku informacji i bodźców niewiele osób zwróci swoją uwagę na nową grafikę przy ulicy, a wyskakujące po wejściu na stronę okienka usuwane są bez chwili namysłu. W takich przypadkach trzeba kreatywnie podejść do tematu wyróżniania się. Ciekawą opcją jest znaczenie firmowym logo pozornie zwyczajnych elementów użytkowych. Interesujący przykład tego typu przemyślanych praktyk to taśma papierowa z nadrukiem, te akcesoria producent taśm pakowych wykona zgodnie z indywidualnym projektem. Dzięki tym niedrogim dodatkom firmowe znaki głębiej zapadają w pamięć, dłużej pozostając w polu widzenia odbiorców.
+Tekst Sponsorowany+